is touching yourself worth an eternity in hell?

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Wishlist

θα’θελα να μουνα ασπρομαυρη μ’ενα τσιγαρο στα χειλη, θα’θελα να μουν κλεμμενο εργο τεχνης, θα’θελα να πηγαινα ως εκει και οχι παραπερα, θα’θελα να’χα καποιον να του δενω τα παπουτσια, θα’θελα να’ξερα να ρωταω για φωτια σ’ολες τις γλωσσες, θα’θελα να’μουν βομβα για να μπορεσω να εκραγω, θα’θελα να’μουν κρεσεντο, γαργαλητο, σπειρα, πετρα απ’τον Αρη, πιανο που καιγεται, αυτοκολλητο πανινι, αποκαλυψη μυστικου, εκλειψη ηλιου, μασκα καρδιοαναπνευστικης ανανηψης,  πηλος και δαχτυλα,


μα πιο πολυ απ’ολα θα’θελα να’μουνα δικη μου σου


5 σχόλια:

  1. τι όμορφο.

    είσαι καλύτερη απ όλα αυτα. το ξέρεις πως το εννοώ.

    (επίσης, γιατί είναι τόσο όμορφο κείμενο, είναι μάσκα ανανηψης. όχι τίποτα άλλο, πηγαίνω που πηγαίνω στο νοσοκομείο, ας μαθαίνω και κάτι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε? Τι? Βγαίνω??? Εντάξει λοιπόν...
    (γκουχου.. γκουχου..)

    Θα ήθελα να είμαι τα όνειρά μου
    Θα ήθελα να είμαι ο αέρας
    Θα ήθελα να είμαι αυτό που πιστεύω πως μπορώ να γίνω
    Θα ήθελα να είμαι ένα μουσικό κουτί στα χέρια ενός κουφού θεού
    Θα ήθελα να είμαι το κενό ανάμεσα στα αστέρια
    Θα ήθελα να είμαι η βροχή πάνω από τη θάλασσα
    Μα πάνω απ'όλα θα ήθελα να είμαι..
    ... (End of transmission)

    ΑπάντησηΔιαγραφή